Optimals Aqua revitalise capsules

17:28

Oriflame :Revitalizačné nočné pleťové kapsuly Optimals / Optimals Aqua revitalise capsules

Pleťové kapsuly s intenzívnym vyživujúcim a hydratačným sérom na revitalizáciu pleti počas spánku. Ráno po prebudení zostane pleť dokonale hebká a energizovaná. S Komplexom Hydra Vitality a vitamínom C, ktorý pomáha omladiť pleť a zabraňuje jej predčasnému starnutiu.

Face capsules with intensive nourishing and moisturizing serum to revitalize your skin while you sleep. Morning after waking up the skin remains perfectly smooth and energized. Vitality Hydra with the complex and vitamin C to help rejuvenate the skin and prevents premature aging.

Toto prechodne obdobie dalo mojej pleti poriadne zabrať, a asi 2 týždne som strávila s presušenou pokožkou, ktorá bola šupinatá, drsná a na pohľad nič moc. A to nevravím, keď som potrebovala dať make up jednoducho katastrofa. Tak som sa rozhodla dať šancu týmto kapsuliam.
Zloženie - nie je podľa môjho gusta ( samá chémia) ale toto bola krízová situácia a nič už nezaberalo ani oleje, hydratačné krémy.  

This weather conditions take tool on my skin , and about two weeks I spent with overdried skin, which was flaky, rough and didn't look good. And when I need to put make up it was  just a disaster. So I decided to give a chance to these capsules.
Ingredients list- not ideal (pure chemistry) but this was crisis  situation and nothing hepled (
oils, moisturizing creams, ...). I really tried.

Prvý dojem to množstvo v jednej kapsule nemôže byť dosť - ale je. Obsah kapsule  má veľmi zvláštnu konzistenciu a samotný pocit na pleti. Veľmi rýchlo sa vstrebe. Kapsule sú mierne parfemované
Účinky:Prvé tri dni mierne zlepšenie ale žiaden zázrak sa nekonal. 4 deň ( ráno ) pleť skutočne hydratovaná, hladká , jemná  a šupinky preč.
Po 14 týždnoch - hydratácia - úžasné , kapsule nakopli moju pleť fenomenálne. Pleť je hebká , taká krajšia a ak si dávam make up vyzerá oveľa lepšie. A čo ma najviac potešilo neupcháva póry.
Za mňa doporučujem , ak potrebujete nakopnúť pleť 

The first impression that amount per capsule can not be enough - but it is. The contents of the capsule has a very special texture and skin feel alone but it's very quickly absorbed in skin. The capsules are slightly perfumed.
Effects: The first three days a slight improvement but no miracle did not happened . 4th day (in the morning) skin really smooth, soft, hydrated and flakes were gone.
After 14 weeks - hydration - amazing capsules did the job . The skin is smooth, so beautiful and if I apply  make-up looks so much better. What pleased me most -does  not clog pores.
For me I recommend this  if you need hydrate skin and give it the kick start .


Ingredients : CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ASCORBIC ACID, METHYL METHACRYLATE/GLYCOL DIMETHACRYLATE CROSSPOLYMER, C12-15 ALKYL BENZOATE, DIMETHICONOL, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, OCTYLDODECYL PCA, TOCOPHERYL ACETATE, ASCORBYL TETRAISOPALMITATE, MANNITOL, PARFUM, BHT, FAEX EXTRACT  

14 kapúl / capsules   12,9 €

Thanks for looking and commenting! May the force be with you  
 *I purchase this  product



by myself  

You Might Also Like

12 komentárov

  1. tieto kapsule som mala raz a su naozaj vyborne

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nedávno som na ne pozerala a vravela som si, že by na mňa určite nijako špeciálne nefungovali, ale asi im dám šancu :)
    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba počkať keď budú v zlave a vyskúšať

      Odstrániť
  3. Awesome product, thanks for sharing *
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento produkt som ja nemala možnosť vyskúšať, no raz ho mala mamka. Neviem čo naň hovorí ona, ale určite stojí za vyskúšanie :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Děkuju za doporučení, už sem po něčem takovém taky koukala :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zatím jsem nevyzkoušela žádné pleťové kapsle, ale myslím, že je již na čase, obzvlášť teď v zimě. Díky za recenzi. :)

    Michelle Morchella

    OdpovedaťOdstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)