February Workout plans

11:34

Tak ako to ide, už ste upustili od novoročných predsavzatí a skúsite to o rok, ďalší mesiac alebo nasledujúci pondelok . Dúfam, že nie. Každodenný pohyb je veľmi dôležitý tak ho nezanedbávajte, pokiaľ nie ste chorý, samozrejme.
So how it goes, you have refrained from New Year's resolutions and try it next year, next month or next Monday. I hope not. Daily movement is very important so do not neglect it, only if are sick, then of course relax and heal.

 src http://www.freeimages.com Nathaniel Dodson

Koniec minulého roka som cvičila hlavne podľa blogilates, lebo je to ľahké cvičenie, dá sa perfektne rozložiť ak máte busy deň, a hlavne nemusíte nič plánovať - máte cvičenie na každý deň, za týždeň precvičíte celé telo a je to zadarmo + nejaká joga, a krátke behy.
End of last year I practiced mainly with blogilates because it's easy to exercise, you can be perfectly adapt if you have a busy day, and especially you do not plan anything - you have exercises for every day, in week you will practice the whole body and it's free + some yoga, and short runs.

 src http://www.freeimages.com  Pawel Zawistowski
 
Tento rok plánujem kopec pretekov ( ak chrbát vydrží) veľa z nich sú rôzne prekážkové behy ( spartan race, tvrdák, epic race, ...) takže aj príprava bude iná ako posledné mesiace. Hlavne zameranie bude na chrbát aby to vydržal a doliečil pod dohľadom fyzio :) ináč to bude kopec behania a silová príprava. Ako silovú prípravu som si vybrala crossfit - lebo to nie je len o sile ale aj flexibilite a mobilite, aerobnej kapacite - jednoducho všetko v jednom podla mňa ideál na takéto preteky tak uvidíme. A ešte ak natrafíte na super trénerov tak máte vyhraté, ja som vo svojom okolí našla taký rodinný gym a radosť tam chodiť ( pokiaľ nevidím im v plane deadth by .... )
This year I plan to do some races (hope my back will cooperate) many of them are different obstacle runs (Spartan Race, ' tough guy' , epic race ...) so the preparation will be different from the last few months. The main focus will be on the back so that it lasts and under the supervision of physio finish recovery :) otherwise it'll be hill running and strength training.  Strength training as I chose CrossFit - because it is not only the strength but also flexibility and mobility, aerobic ... - simply all in one in my opinion ideal for such events so we'll see.
 src http://www.freeimages.com Aaron Neifer

V januári som absolvovala intro crossfitu, čo mi perfektne ukázalo aké mám skrátené svaly a nie až takú dobrú mobilitu. Je na čom pracovať. S behom začnem asi až koncom februára ( nie nie som lenivá) ale najprv chcem s trénerom a fyziom rozhýbať svaly a posilniť chrbát aby som predišla zraneniam. Popri tom počas februára plánujem 5x týždenne zaradiť jogu.
In January I attended CrossFit intro, which perfectly showed me that I have shortened muscles and mobility is also not so awesome . Well, at least I have plenty of things to work on. With running I'll start probably in the end of February (no I'm not lazy), but first I want with coach and physio strengthen the back and work on flexibility so  I can avoid unnecesary injuries. Otherwise in  February I plan to include yoga (5 times a week).

A ako cvičíte Vy? Máte tento rok v pláne nejaké sútaže? 
And how do you exercise? Do you have in plan some competitions or personal challenge? 

Thanks for looking and commenting! May the force be with you 
 


You Might Also Like

5 komentárov

  1. Veľa šťastia a veľa veľa energie prajem! :) ja aj vo februari stále pokračujem s mojou milovanou yogou a teraz ma chytilo konečne aj chodiť do fitka takže to plánujem udržať! :)
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakuejm, a super joga je perfektna a držim palce aby aj fitko vydržalo :)

      Odstrániť
  2. Great post! I'm probably just gonna run around the woods, because I really like running. :)

    I'm following you on GFC, please follow back. ♥
    http://lifella2.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)