November in pictures

7:47

A je to tu. Posledný mesiac pred nami, tak nech je úspešný a plný pohody. Ako píšem tieto riadky u nás je prvý naozajstný sneh cca 20 cm a je to paráda ( už som si spravila anjelika do snehu). Tak ja len dúfam, že vydrží a nebudú Vianoce na blate.

And it's here. Last month ahead, so be successful and full of peace. As I write this we have our first real snow it is  about 20 cm and it's great( I am like small kid already did angel in snow ). So I just hope it lasts and will not be Christmas in the mud.

OK Vianočná nálada môže začať ( je to tričko) / OK Xmas mood can start (T shirt)
Vianoce v obchodoch v plnom prúde / Christmas in shopping centers had started

 Tak prosím pekne toto je čierna ryža a chcem ju jesť každý deň, je úžasná / So this is black rice and I want to eat it every day


 Tie jeho polohy sú skvelé a rozkošné( aj ja chcem spať 22 h). His sleeping positions are awesome and adorable

                                                              Gustáv Klimt The Kiss



                                                                            Gifts :)
supreme coffee ( insider joke)
 brácho bol na Novom Zélande a Tahiti a doniesol mi malé darčeky. Tie vanilkové tyčinky jedna báseň takúto nádhernú vanilku som ešte nevonala / Bro was in New Yeeland and Tahiti small gifts

                                 Moj adventný čajový kalendár  / My advent tea calendar

Nezabudnite na giveaway
Don't forget for giveaway 

Thanks for looking and commenting! May the force be with you

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Odpovede
    1. su úplne úžasné :) brácho ma dobre pozná čo mám rada

      Odstrániť
  2. krasne a ta cierna ryza vyzera absolutne skvele, a cajovy adventny kalendar trochu zavidim

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čierna ryža je super a čajový kalendar je úžasný som rada, že som našla niečo takéto

      Odstrániť
  3. U vás už je sneh? U nás vôbec nič. Dúfam, že do Vianoc sa to tu trošku zasneží. Tá čirna ryža vyzerá zaujímavo.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u nás ano a stále sa drží :D vidím , že čiarna ryža zaujala

      Odstrániť
  4. z tý černé rýže jsem zaskočená, vidím to poprvé:D


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ju po prvý krat videla pred mesiacom :) asi o nej spravim članok s nejakými receptami :)

      Odstrániť
  5. Star Wars! :D To tričko je skvělý. Vlastně i ty čaje, zajímavý způsob řešení adventního kalendáře, to bych si nechala líbit. A Raw tyčinky jsou strašně dobrý, akorát celkem drahý.
    littlecapsule

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem to tričko milujem a čaje sú veľmi chutné a spoznavam aj nove chute

      Odstrániť
  6. zbožňujem Vianoce :) a tá číča, krásna!!
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem a to je super dúfam, že budeme mať biele Vianoce

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)